New rescue.

• We are currently upgrading MFK. thanks! -neo
ettfettbranamn;2306221; said:
I will keep him with.. everything else? =S until he decides to eat it.. haha.. nah.. will try to keep him fed lightly when he fattens up and hope that he is a little stunted since the last owner.. as I said he is a year old and only 10"

he was a rescue from some other people, good hearts but not mfkers. (btw that sounds insanely corny in english)

Vilka djuraffärer brukar du gå till egentligen? eller fan.. vart bor du? för TSN är inte svårt att få in, vet ett ställe som har 2 Niger inne nu om du vill ha balla malar..

sounds good. nej jag vet att det går att få tag på sånna ( vet att åleds har haft tex) men man måste ju ha utrymme för stora akvarium oxå ;) och tills vi har renoverat får jag nöja mig med "småfisk", (därav avundsjukan). ja niger står högt uppe på min wishlist. jag antar att du känner till att simontorp lagt ner.. benny och en till som jobbade där har gått över till dogman och ska fortsätta med samma verksamhet där med den lilla skillnaden att dom ska importera ifrån tyskland, en polare i min lokala fiskshoppe har sett deras beställningslistor, innehöll bl.a ca 20 sorters otocinclus :) så om det projektet går i hamn lär ju det inte vara svårt att få tag på typ.... allt ....MUHAHAHA

MonsterFishKeepers.com