Minor update, Crap cell phone pics..

• We are currently upgrading MFK. thanks! -neo

ettfettbranamn

Polypterus
MFK Member
Nov 26, 2007
3,471
131
96
sweden
sorry for the quality but here they are..

DSC01269.JPG

DSC01271.JPG

DSC01273.JPG

DSC01274.JPG

DSC01275.JPG

DSC01277.JPG

I actually managed to snap a shot of my half clown knife! :D:D:D

It's all a question of space my friend.. haha..

oh, and I just fed some real messy fish, that's why the water looks like it does..

tackar min herre! jadu.. vettefan.. dom är nog ungefär lika långa men den ena är betydligt grövre.. jag gillar inte att överskatta men skulle nog tippa på 50cm eller så.. jag hade ner dem i ett 310 när jag skulle byta sand för ca en månad sen, det karet är 45 djupt och de nuddade i glaset på bägge sidor när de skulle vända.. hur går det för dig? hittar du någon trevlig aro?

jag har en menezeze men jag bytte bort min stora xingu1a mot p'bassen, han var lite dålig på att leka snällt med de andra barnen.. spec lilla daten.. men med lite tur kanske jag lyckas skaffa mig ett stort ormhuvud marulioides (45cm) och en till tsn antingen på fredag eller måndag..

Cichlaholics Anonymous;2541253; said:
nice looking cichla and dats!

thank you sir!

Gött riktiga monster då :) maruliodes e riktigt balla tsn är också nice fiskar , har inte hittat någon aro kollade ju på den lilla men den hade ju drop eye sen var den för liten så... vetefan får mitt nya kar nu på torsdag ska åka upp o hämta de sen när ja fixat klart de så ska ja kolla om ja kan hitta någon ny ball fisk!

n4red;2541280; said:
Gött riktiga monster då :) maruliodes e riktigt balla tsn är också nice fiskar , har inte hittat någon aro kollade ju på den lilla men den hade ju drop eye sen var den för liten så... vetefan får mitt nya kar nu på torsdag ska åka upp o hämta de sen när ja fixat klart de så ska ja kolla om ja kan hitta någon ny ball fisk!

mm.. true that, first things first liksom.. :D

ARGH!!! jag är avundsjuk på er göteborgare! ni har ju freke snart.. haha.. ska inte du kasta upp lite bilder här snart? :P

MonsterFishKeepers.com