Minor update, Crap cell phone pics..

• We are currently upgrading MFK. thanks! -neo
Hahaha =DD e du sugen på asiatiska arros eller ? ^^ har lite dålig budget just nu med alla utgifter men men vi får väl se senare , mjo de kmr väl när jag fixat nya karet ^^ , min micropeltes har inte vuxit så mkt de sista han e väl runt 35cm men redtailen har börjat växa på sig han har redan lärt sig att när man lyfter locket på akvariet då är de mat time :) hand mata honom idag för första gången med ! kanske slänger upp lite random pics här senare

nja, mer rockor iofs.. men jag måste ju ta chansen att äga en asiatisk aro.. pengar är ju ett konstant bekymmer, lika bra att lägga det på något som man kan uppskatta varje dag.. visserligen tycker jag ju att folk som har asiater för det mesta bara verkar behandla dem som något fint samlarexemplar så det tar emot lite i alla fall.. menmen, bara man själv vet varför man köper en fisk så spelar det ju ingen roll vad andra kan få för sig..

mmm.. de brukar ju stanna upp ett tag i den storleken.. sen kommer en spurt till..

haha.. ah! dom är roliga när dom börjar inse att man inte är något hot utan bara snubben som kommer med mat! :) släng upp lite bilder fan, det är alltid roligt!

Jo ja vet vad du menar , jag vill ha fiskar men inte som ett samlarobjekt , men de kommer väl chanser till att ha asiater med =D ska se om jag kan få ett par bilder slänger upp dom här senare

n4red;2541377; said:
Jo ja vet vad du menar , jag vill ha fiskar men inte som ett samlarobjekt , men de kommer väl chanser till att ha asiater med =D ska se om jag kan få ett par bilder slänger upp dom här senare

mm.. sant, men nu när de är i sverige så man slipper betala transport..

kanoners, kasta ett pm när du är klar så att jag inte missar det! :D

Bogwoodbruce;2541356; said:
Amazing setup, the cichla is awesome.

thanks boggy! weren't you getting out btw? I was actually worried there for a while!

djdlemma;2541402; said:
Very nice collection! I really like your driftwood too!

thanks man, the piece to the far left is almost 5 feet long.. damn expensive over here..

my collection will improve friday or monday ;)

hey hey hey, can we keep it in english please? lol

love the setup, not so much the location of the filters, but everything else i adore!

MonsterFishKeepers.com