Minor update, Crap cell phone pics..

• We are currently upgrading MFK. thanks! -neo
lo kan dong ho la ka fan den da la cichla dong hong gong :D:D:D:D de ka lai den ha fai! that is a for the asian guys!

but yes, we can keep it in english :D

haha.. I stumble on that filter regularly so I don't love it either but I had to knock down a piece of the wall to fit the tank and this is the only place to put the filters.. :P

Lizardking;2544351; said:
snyggt kar! vad får man ge för en cichla nuförtiden?

De hade 2 cm cichla inne på lagret för några veckor sen, de kostade 70 spänn styck.. så de är absolut överkomliga.. hur går det för dig? :D

ettfettbranamn;2548420; said:
De hade 2 cm cichla inne på lagret för några veckor sen, de kostade 70 spänn styck.. så de är absolut överkomliga.. hur går det för dig? :D

det var ju inte så farligt. håller på att lägga det nya golvet just nu på plattan jag gjöt i huset. har även införskaffat mig ett nytt kar. så hobbyn ligger nere för tillfället. men räknar med att komma igång snart igen.

Lizardking;2551989; said:
det var ju inte så farligt. håller på att lägga det nya golvet just nu på plattan jag gjöt i huset. har även införskaffat mig ett nytt kar. så hobbyn ligger nere för tillfället. men räknar med att komma igång snart igen.

aaha.. det verkar ju inte helt korkat.. stort nytt kar snart eller?

ettfettbranamn;2552414; said:
aaha.. det verkar ju inte helt korkat.. stort nytt kar snart eller?

nä.. 200l, aquael med möbel . fick ge 1500 o då ingick bla ett eheim ytterfilter.
blev dock lite nervis för plattan när vi helt otippat fick en jordbävning.:eek:

MonsterFishKeepers.com